עובד מסעדה תאילנדית

בלאסט צ'ילר - מה זה ומדוע כל מסעדה זקוקה לו?

אנשים רבים אשר מעוניינים לפתוח עסקים בתחום המזון עתידים להכיר את כל התקנות והדרישות של משרד הבריאות בכל הנוגע לשמירה על המזון בריא וטרי על מנת שלא יהווה סכנה עבור הלקוחות. בעת בה אנו מדברים על הדרישות והתקנות של משרד הבריאות באשר לתחום המזון, ראוי לציין כי אחת הדרישות המרכזיות היא להחזיק מערכת קירור ששומרת על המזון, זאת בעוד כי יש לשמור על מזון בטמפרטורה נמוכה מ-3 מעלות או לחילופין, גבוהה מ-70 מעלות. בכתבה זו, החלטנו להסביר לכם את כל מה שתצטרכו לדעת על בלאסט צ’ילר – מקרר משב.

מה זה בלאסט צ'ילר?

כאשר מדובר על עסקים שמגישים מזון, ראוי לציין כי קיים צורך מהותי בלמלא אחר דרישותיו של משרד הבריאות על מנת לוודא כי העסק יכול להמשיך ולתפקד, זאת בעוד כי קיימת דרישה ספציפית באשר לטמפרטורה שבה יש לשמור על המזון. כאמור, על פי דרישות משרד הבריאות – יש לשמור על מזון בטמפרטורה שנחשבת לנמוכה מ-3 מעלות או לסירוגין, גבוהה מ-70 מעלות. למעשה, הסיבה שמאחורי הדרישה הספציפית הזו היא שבמקרים בהם הטמפרטורה עולה על 3 מעלות או לחילופין, נמוכה מ-70 מעלות עולה באופן משמעותי הסיכון להימצאות חיידקים מזיקים באוכל ועל כן, יש לשמור על מזון בטמפרטורות אלו. כמו כן, חשוב לציין כי בלאסט צ’ילר הוא מכשיר אשר נועד בדיוק לשם כך. למעשה, מדובר במכשיר שביכולתו להפחית באופן משמעותי ומהיר את הטמפרטורה של מוצרי המזון אשר מונחים בתוכו ובכך בעצם הוא משרת בעלי עסקים בתחום המזון אשר זקוקים לאפשרות שתעזור להם לשמור על טמפרטורה מומלצת.

מה הוא עושה לאוכל שלכם?

מזון אשר הוכנס אל הבלאסט הצ’ילר במטרה לשמור על טריותו יוכל להיות ראוי למאכל אדם במשך שבוע ימים, זאת הודות ליכולת הורדת הטמפרטורה המהירה של הבלאסט. הטכניקה שבה הבלאסט  עובד ובעצם מאפשרת לו להשיג תוצאות כה טובות כאשר מדובר על קירור מהיר של האוכל בעצם מתבצעת על ידי פיזור אוויר. למעשה, בניגוד למקררים ביתיים מוכרים לכל – בלאסט צ’ילרים ידוע ביכולת פיזור אוויר איכותית במיוחד, כזו אשר מביאה תפוקה טובה יותר בעצימות גבוהה יותר פי כמה ממרבית המקררים שקיימים בימינו. 

איך בוחרים מאיפה לרכוש בלאסט צ'ילר?

במידה ואתם מעוניינים לרכוש אותו ולערוך בו שימוש, ייתכן כי נשארתם מבולבלים. הרי, קיימות המון אפשרויות אשר עומדות לרשותכם בשוק המגוון של ימינו, דבר אשר יכול להקשות מאוד על הבחירה שכן, כיצד תוכלו לבחור נכון מתוך כל האופציות הקיימות? ובכן, ניתן לבחור נכון בלאסט צ’ילר בצורה נוחה ויעילה במידה ועוקבים אחר מספר דגשים חשובים שנועדו לסייע לכם בביצוע דבר הבחירה:

הכנת גנאש עם שוקולד לאפייה

  • אחריות מקיפהוודאו כי המקום ממנו תרכשו את המכשיר הנחשק מספק אחריות מקיפה עם הרכישה שלכם, זאת בעוד כי מומלץ גם לרכוש אותו ממקום שמחזיק בתעודת יבואן רשמי עבור המוצרים אותם הוא מציע לכל הדורש. למעשה, במידה וחלילה תיגרם לכם תקלה למכשיר שלכם, עליכם לוודא כי תטופלו בצורה טובה מאחר ומדובר במכשיר הכרחי להמשכיות העסק שלכם.
  • התאמה אישיתבעוד כי הוא מוצר מומלץ לכל עסקי המזון, ראוי לציין כי עליו להיות מותאם אישית על מנת שיוכל לספק את התוצאות הטובות ביותר. על כן, עליכם לוודא טרם ביצוע הרכישה כי המקום ממנו אתם מעוניינים לרכוש אותו  מציע אפשרויות של התאמה אישית.

לסיכום

אחת האפשרויות הטובות ביותר שתוכלו לבחור לרכישת בלאסט צ’ילר מקצועי שמסופק עם אחריות מקיפה והתאמה אישית היא רכישה מ”miss ציוד למטבחים”, חברה מקצועית עם שירות מנצח. על כן, במידה ואתם זקוקים לו עבור העסק שלכם – אנו ממליצים לכם בחום לפנות אל הצוות המקצועי של “miss ציוד למטבחים” עוד היום.

Skip to content